Вчені: Шоколад лікує серце краще таблеток

Дев’ятирічні спостереження за 31823 жінками зі Швеції у віці від 48 до 83 років, яке проводилося вченими з Медичного центру дьяконіци Бет Ізраель (США), показало, що любов до шоколадуспасает від серцевої недостатності.

Як виявилося, жінки, що з’їдають в тиждень в середньому по одній-дві порції високоякісного шоколаду з 75% вмістом какао, на 32% рідше інших стають жертвами серцевої недостатності.

За одну порцію дослідники взяли шматок темного шоколаду вагою 19-30 грамів.

У тих, хто вживає по одній-три порції ласощі в місяць, ризик розвитку недуги знижено на 26%.

А ось що з’їдають по одній і більше порцій шоколаду щодня благотворного ефекту не відчувають.

Вчені пояснили, що при щоденному вживанні захисну дію нівелюється кількістю надходять в організм зайвих калорій з цукром і жиром, яких в шоколаді предостатньо.

Як наслідок, ласунка набирає надмірна вага, що підвищує ризик появи проблем з серцем.

Якщо ж знати міру, шоколад буде оздоровлювати за рахунок наявних у ньому флавоноїдів, відомих антиоксидантними властивостями.

Крім шоколаду, гарними джерелами флавоноїдів є цедра цитрусових, фрукти та ягоди, цибуля, зелений чай, червоні вина, темні сорти пива, обліпиха та Тунберга.

Також доведено, що, щоденно ласуючи шоколадом, людина може значно знизити кров’яний тиск.

Причому ефект від споживання солодощі такий же, як від півгодини фізичних вправ. Але до цих пір багато хто пацієнти, які страждають хворобами серця, не сприймають шоколад як засіб для пониження кров’яного тиску, а віддають перевагу таблеткам.

Крім того, шоколад продовжує життя хворим, які перенесли інфаркт.

Джерело

Tags: , ,
If you like this post and would like to receive updates from this blog, please subscribe our feed. Subscribe via RSS